Странице

28. 11. 2010.

Ljubavni problem 15 goodina




Dragi dr. Istina,

Ja sam bio dating opredjeljenje fobijski pojedinca off i na više od godinu dana i kao što se može očekivati, odnos je brdska željeznica vožnja.

On je uvijek vratio s poniznim isprike i uvijek sam oprostio. JA stvarno poput njega, uživati u njegovom duhovitost, humor, i on je vrlo inteligentan. Međutim, stvari su nedavno stečen vrlo ljepljiv. Zajednički prijatelj je izazvao veliki jaz između nas dvoje, da ja ne znam ako se može prijeći.

U kratkom argument je uslijedio o moj bivši dečko i ja zajedno spavanje nakon što mi je rekao da nije bio spreman za predanost (opet). Rekao sam naš prijatelj da ja ne bih opet otići tamo, međutim, nisam držati moju riječ i ostao sam s njim. Kad je naš prijatelj saznao sukob između njih dvoje postali veliki ispuhati i ni moj bivši ni ja stvarno razumio. Čini se da je moj prijatelj i moj bivši dečko će se najvjerojatnije oporaviti, kao što su oni bili prijatelji puno duže, iako svibanj biti različite stvari između njih.

Što se tiče mene i moj bivši, ne znam. Rastali smo se nespretno i otišao sam bez pozdrava, i proliti nekoliko suza. Prije incidenta je htio ostati prijatelji (za praktičnost?) Sad ne znam gdje stojim.

Trebam li pokušati kontaktirati s njim i razgovarati s njim ili bih trebao pustiti ga otići i čekati da vidim ako sam čuti od njega?

Ako ja to čuti od njega mogu raspravljati o incidentu, niti ga mogu ispuštati? Ili sam ja bolje samo hoda u potpunosti i napisati, ako se kao gubitak iako ja ću ga propustiti skupo.

Ja sam doista na gubitku.




Dragi Gubitak,

Postoje tako mnoge stvari o svojoj situaciji da nevolja mi je.

Prvi, je trokutasta u prirodi i to uvijek dovodi do problema. Što to prijatelj imaju veze s ovim odnos? Na samom kraju, je nitko od njihovog poslovanja.

Drugi, zašto si tako nesiguran u sebe da ste čak i slušati trećine osoba?

Treće, ako netko stalno nas izaziva bol i tuge, Ovo očito ne ide kako ste napravili sretan.

Četvrto, zašto pokrenuti nakon što netko tko je taj ambivalentan o nedostatku opredjeljenje.

To je jedna stvar na poziv netko opredjeljenje fobijski pojedinca. To je još jedna stvar koju treba imati u nadi da stvari će biti drugačije. Pitam se zašto si se osjećao će se promijeniti? On je u terapiji? Je li on radi prema se bave pitanjima što ga je toliko strašan u prvo mjesto? Vjerojatno ne!

Dakle, ovo moli pitanje o vlastiti osjećaj self-vrijedi.

Zapitajte:
1) Da li stvarno stvarno želite odnos? Ako je tako, zašto se s nekim tko ne?
2) Ako sam stvarno imati povjerenja u sebe, zašto sam s nekim zašto sam pokušati uvjeriti da se s mene?
3) Da li moje obitelji pozadine podrška zdrav i ljubavne odnose?
4) Da li njegova?

Jedan od problema vidim u žena koje nastavljaju s ljudima koji neće počiniti je da nešto u njihovim vlastite prošlosti ih je učinila uplašen obveze sebe. Zapamtite da mi obično odabrati vlastite "Zrcalna slika" kada je u pitanju drug izbor. Ako ste s čovjekom kao što je ovaj, on je vjerojatno odražava vaše vlastite probleme pravo vratiti na vas.

Što se tiče moj savjet, mislim da je prilično jasno.

Hodati daleko!

Vi ste otišli s ovim godinu dana i nista nije promijenilo. Drugo, pokušati pogledati prema unutra i saznati zašto ste odabrali ovu situaciju nesvjesno, a možda i ovo će vam pomoći da rastu emocionalno u smjeru odabira nekoga tko može li ljubav kao i vi, kao i mi svi, zaslužuju.

Uglavnom, ljudi se ne mijenjaju sve što je puno. Ako on ne želim da počine i nije učinila, on ili ima svoje vlastite probleme raditi kroz inače on jednostavno nije spreman. U tom slučaju, ne postoji ništa što mogu učiniti o tome, osim da odaberete smjer koji je više emocionalno zadovoljavajući. Što se tiče preostalih prijatelji, možda biste mogli u budućnosti, ali pravo sad sam totalno bih da se ohladi.

Nadam se da ovaj savjet je koristan. Molimo vas da me držati objavljena i sretno!

S poštovanjem,
Dr. Istina